31-т група
- «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти Коваленко Л. Т., Бернадська Н. І.
- «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти Борзенко О. І., Лобусова О. В.
- «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти Слоньовська О.В., Мафтин Н. В., Вівчарик Н. М.
- «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти Авраменко О. М.
- «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти Фасоля А. М., Яценко Т. О., Уліщенко В. В., Тименко В. М.,
- Слухайте твори до ЗНО
28.03.2022
Тема: Контрольний твір за творчістю «шістдесятників»
ЗАВДАННЯ: Напишіть
твір-роздум на одну з тем: (термін до 7.04.2022)
1.
Поетичні твори В. Стуса — зразок «стоїчної» поезії у
світовій ліриці.
2.
Чи поділяєш ти переконання авторки « Що ж це
виходить? Зрадити в житті державу – злочин, а людину - можна?» ("Маруся
Чурай" Л.Костенко)
3.
«Інтимна лірика Ліни Костенко — це
«постійний напружений діалог розуму й серця»
4.
Висловіть власне ставлення до поезії
«Сеньйорито акаціє, добрий вечір» М.
Вінграновського або дайте відповідь на запитання ліричного героя:
«Що воно за таке — любов?»
5.
«Червоне — то любов, а чорне — то
журба» (за поезією «Два
кольори» Д.
Павличка)
6.
«Я читаю Василя Симоненка» (за поезіями
«Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»)
7. У стислій формі висловіть думку: «Поезія — це…» або напишіть відгук на «Баладу про соняшник» І. Драча
21.03.2022Тема: Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний
огляд його життя й творчості. Поезії «Лебеді материнства», «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах.
2. Теоретичний матеріал.
18.11.2021
Тема: «Мина Мазайло».
Образи дійових осіб. Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах.
2. Теоретичний матеріал. https://ukrlit.net/zno_mini/25.html
3. Фрагмент твору. https://www.youtube.com/watch?v=I4C7VQ-A16
4. Відео на допомогу. https://www.youtube.com/watch?v=S2ET82Ykkpk
5.Фільм-вистава.
https://www.youtube.com/watch?v=ohABDBnf3kE
https://www.youtube.com/watch?v=5V0twnMaHjk
6.Ідейно-художній аналіз. https://zno.if.ua/?p=4129
15.04.2021 (2 години)1.Тема: Максим Рильський. Творчість. Поезії "Молюсь і вірю", "Солодкий світ..!". Мотиви пошуків рівноваги та краси в житті та душі.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах.
8.04.2021(2 ГОДИНИ)
1.Тема: Авангардні тенденції в
українській поезії 1920-х рр. Михайль Семенко —
поет-футурист. Урбаністичні мотиви
лірики («Бажання», «Місто»,
«Запрошення»)Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")2. Відомості про поета. http://ul.iolya.com.ua/page196.html3.Відео на допомогу.4. Аудіотвір.5.Ідейно-художній аналіз поезій:· «Запрошення»https://ukrclassic.com.ua/katalog/s/semenko-mikhajl/3246-analiz-virsha-zaproshennya-m-semenko6.Теорія літератури. авангард,футуризм,урбанізм. 7.Домашнє завдання: Записати основні віхи життя і творчості М.Семенка. Прочитати вірші, запати ідейно-художній аналіз, виписати визначення: авангард, футуризм,урбанізм. Виконання відсилати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com
2.Тема: «Київські неокласики». Микола Зеров. Різногранний
творчий шлях митця. «Київ — традиція».Філософічність, афористичність лірики
Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")2«Київські неокласики».3.Відомості про поета.https://dovidka.biz.ua/mikola-zerov-biografiya-korotko/4. Ідейно-художній аналіз поезії «Київ — традиція».5.Домашнє завдання:Записати основні віхи життя і творчості Миколи Зерова. Зробити ідейно-художній аналіз поезії «Київ — традиція».Виконання відсилати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com
Тема: Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти»Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")4.Ідейно-художній аналіз.5.Домашнє завдання: Зробити ідейно-художній аналіз віршів Виконання відсилати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com
23.03.2021
Тема: Павло Тичина. Поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму в поезіях “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...
Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")2. Відео на допомогу.· https://www.youtube.com/watch?v=raiWYvMBKAI
16.03.2021
Тема: Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х
років. Феномен “кларнетизму”. Збірка «Сонячні кларнети». “Арфами, арфами...”
Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")2. Відео на допомогу.
Кларнетизм – світоглядно-естетична
концепція Павла Тичини (особливий
стиль за Василем Баркою, Ю. Лавріненком):
·
музикальність
як принцип світобачення;
·
аристократичність
духу;
·
філософська
ідея всеєдності, гармонії;
·
принцип
синестезії («кольоровий слух», «слуховий колір»);
·
синтез
традиціоналізму (поетичні паралелізми; метафори-повторення; внутрішні рими; народнопісенна
ритміка; звуконаслідування, алітерації, асонанси, повтори, анафори й епіфори) й
модернізму (імпресіонізм, символізм,
неоромантизм, імажизм).
Збірка
«Сонячні кларнети» (1918) – світовідчуття
молодої національносвідомої української інтелігенції, яка прийшла в цей світ із
бажанням творити Добро, естетику нового дня.
4.Аудіотвір.
https://www.youtube.com/watch?v=raiWYvMBKAI
https://www.youtube.com/watch?v=mnJOVgfycjU
5.Ідейно-художній аналіз поезії “Арфами, арфами...”6.Інтерактивні вправи.7. Домашнє завдання. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота") Зробити ідейно-художній аналіз вірша “Арфами, арфами...” Виконання скидати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com
Кларнетизм – світоглядно-естетична
концепція Павла Тичини (особливий
стиль за Василем Баркою, Ю. Лавріненком):
·
музикальність
як принцип світобачення;
·
аристократичність
духу;
·
філософська
ідея всеєдності, гармонії;
·
принцип
синестезії («кольоровий слух», «слуховий колір»);
·
синтез
традиціоналізму (поетичні паралелізми; метафори-повторення; внутрішні рими; народнопісенна
ритміка; звуконаслідування, алітерації, асонанси, повтори, анафори й епіфори) й
модернізму (імпресіонізм, символізм,
неоромантизм, імажизм).
Збірка
«Сонячні кларнети» (1918) – світовідчуття
молодої національносвідомої української інтелігенції, яка прийшла в цей світ із
бажанням творити Добро, естетику нового дня.
4.Аудіотвір.
https://www.youtube.com/watch?v=raiWYvMBKAI
https://www.youtube.com/watch?v=mnJOVgfycjU
9.03.2021Тема: Суспільно-історичні
умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями. Література "розстріляного відродження"
Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")2. Відео на допомогу.3.Теоретичний матеріал.4. Інтерактивні вправи.5. Домашнє завдання: у вигляді тез чи схем стисло записати опрацьований матеріал. Виконати тестові завдання. Код доступу 3072286 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
2.03.2021Тема: Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в Казку – символ духовних
поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й
жорстокістюЗавдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")2. Відео на допомогу.3.Аудіотвір.4. Ідейно-художній аналіз.5. Інтерактивні вправи.6. Теорія літератури. http://ul.iolya.com.ua/page88.htmlДраматичний етюд — це одноактний драматичний твір, в основі якого один епізод, події змальовані статично, характери дійових осіб лише окреслені. Виділяють трагічні ("Зимовий вечір" М. Старицького, "Кам'яна душа" І. Франка), ліричні ("В холодку", "Не співайте, півні, не зменшайте ночі" С. Васильченка, "Прощання", "Айша та Мохам мед" Лесі Українки), гумористичні і сатиричні ("По ревізії" М. Старицького, "На перші гулі" С. Васильченка), символічно- алегоричні ("Осінь", "При світлі ватри", "Тихого вечора" Олександра Олеся), трагікомічні ("Лихо не кожному лихо — іншому й талан" М. Кропивницького) жанрові різновиди.7. Домашнє завдання: у вигляді тез чи схем стисло записати опрацьований матеріал. Виконати тестові завдання. Код доступу 7058129 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
23.02.2021Тема: «Чари
ночі» – перлина інтимної
лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості. Експресивне
висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
http://krasnoslov.org.ua/pysmennyky-vinnychchyny/
https://ru.calameo.com/books/00454487736a93cdd893a
2. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підготувати повідомлення про письменника-сучасника, який живе та працює у Вінницькій області
9.12.2020Тема: Драма-феєрія
«Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і
дядька Лева – уособлення духовності і краси.
Завдання:1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами), у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"2.Читати онлайн - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=503.Відео на допомогу.4.Аудіотвір. https://www.youtube.com/watch?v=Uj_xavwI-QA5.Ідейно-художній аналіз. 6.Інтерактивна вправа. https://learningapps.org/23730347. Домашнє завдання:Записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"ідейно-художній аналіз драми-феєрії "Лісова пісня", подивитися або прочитати твір.Виконати тестові завдання Код доступу 1340347 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
2.12.2020Тема: Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені
людських почуттів у вірші «Стояла я і
слухала весну…»
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами), у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"
25.11.2020Тема: Призначення поета й поезії,
мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")
18.11.2020Тема: Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком.
Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")
·
https://ukrlit.net/author/ukrainka.html
· https://www.l-ukrainka.name/uk/Verses/NaKrylachPisen.html
https://www.lukrainka.name/uk/Verses/NaKrylachPisen/ContraSpemSpero.htm
1.Теоретичний матеріал:
1.1 Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")
1.2 Відео на допомогу.
https://www.youtube.com/watch?v=VF58pszwMQc
https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY
https://www.youtube.com/watchv=d_pwz3uwKEQ&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=223&t=1s
https://www.youtube.com/watchv=T7BPSQ9SwWk&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=103
1. 2. Відомості про письменника.
4. Інтерактивні вправи:
* https://learningapps.org/3876619
5.Домашнє завдання: у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"опрацювання теоретичного матеріалу.
https://www.youtube.com/watch?v=VF58pszwMQc
https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY
https://www.youtube.com/watchv=d_pwz3uwKEQ&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=223&t=1s
https://www.youtube.com/watchv=T7BPSQ9SwWk&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=103
4.11.2020
Тема: Образ панни (Мусі) –
утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм
новели «Момент». Контрольна
робота
1.Теоретичний матеріал:
1.1 Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")
Характеристики образу Панни:
Опис зовнішності: «Сама настояща, городська панна, в гарненьких черевиках, що визирали з-під сукні, із солом’яним бриликом на колінах».
Очі: «А очі, як у зляканої лані, променисті, чисті, великі». «Очі горіли напруженням і були великі, прекрасні».
Сміх: «Ах, якби ви знали, який сміх у неї був! А сміх є дзеркало душі».
Манери поведінки: «Галантно повела вона рукою круг себе». «Вона вийняла з-під свитки хусточку і почала витирати мій лоб із серйозним і заклопотаним поглядом».
Риси характеру: «Убити себе зумію». «А знаєте, мені чогось зовсім не страшно… Цікаво тільки дуже». « — … Ви надзвичайно гарні зараз. — Я не знаю, що треба сказати на це».
Погляди на життя: «Як мене вб’ють, напишіть так: «Мусю вбито на кордоні. Вмерла так, як вмирають ті, що люблять життя». Більше нічого». — Наше кохання повинно вмерти зараз, щоб, як хтось сказав, ніколи не вмирати». «А вона, ніби дивлячись собі в душу, обривисто-напружено говорила: — Щастя — момент. Далі вже буденщина, пошліть… Саме найбільше щастя буде мізерним в порівнянні з цим. Значить зовсім не буде — Я буду носити вас в душі».
Вчинки: «Стражники трусять уже товаришів… Якусь панночку шукають».
Висновок: Панна Муся — дівчина, з якою познайомився Шехерезада на державному кордоні. Це справжня міська панна, гарно взута й одягнена. Особливо вразили оповідача її очі. Дівчина мала галантну поведінку, була навчена манерам. У образі Мусі втілюється ідея жіночності, особливої краси, таємничої незбагенності.Провівши разом лише мить, закохані більше ніколи не зустрілись, бо дівчина вважала, що для щастя необхідна лише мить, а все, що станеться потім — буденність. Саме тому Муся не схотіла подальших стосунків і залишила за собою лише приємний та світлий спогад, сповнений таємничості й загадковості.
2. Інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/68975701. У творі В. Винниченка запис «Із оповідань тюремної
Шехерезади» є
А епіграфом
Б присвятою
В підзаголовком
Г першим реченням
Д останнім реченням
2. За жанром твір «Момент» В. Винниченка
А оповідання
Б новела
В повість
Г роман
Д легенда
3. Твір «Момент» В. Винниченка написаний у стилі
А символізму
Б імпресіонізму
В експресіонізму
Г
неоромантизму
Д
футуризму
4. Шахерезада у творі «Момент» — це
А панночка
Б жовнір
В контрабандист
Г кузька
Д в’язень-оповідач
5. Твору «Момент» НЕ ВЛАСТИВА композиційна особливість
А динамічний сюжет
Б наявність діалогів
В розповідь від третьої особи
Г напруженість у розгортанні подій
Д використання пейзажних замальовок
6. Тема твору «Момент»
А ризиковане життя контрабандиста
Б труднощі нелегального перетину кордону
В утеча революціонера й панночки за кордон
Г короткочасна любов у ризикованій ситуації
Д життя українців на початку XX століття
7. Прочитайте рядки.
Я схопив край її сукні, поцілував і випустив. Вона тихо
пішла, а я сидів, і в мені з мукою щеміло щастя… Хто вона, де вона, й досі не
знаю, але я завжди ношу її в душі.
Ці рядки є частиною
А експозиції
Б зав’язки
В розвитку дії
Г кульмінації
Д розв’язки
8. Прочитайте рядки.
Ліс ніби помирився з нами й не дивився так вороже і
суворо; дуби із співчуттям поглядали на нас згори; оголені берези несміло
визирали з-за них і посміхались білим гіллям.
У цих рядках використано
А інверсію
Б фразеологізм
В персоніфікацію
Г синоніми
Д алегорію
9. Незаймана природа й прекрасне життя в ній
протиставляється людській моралі як чомусь протиприродному, обтяженому
умовностями в реченні
А Не дивись, нам не треба ховатись, у нас нема
незаконнонароджених, у нас нема нашпортів, моралів, «уложеній о наказаніях», ми
маленькі, здорові, чисті циніки.
Б Старі товсті дуби, широко розставивши волохаті
руки-віти, ніби приймали нас у свої зрадливі обійми.
В Стрункі берези, білі, мов оголені до пояса, соромливо
стояли між дубами і ховалися за ними.
Г Дорога наша стояла порожньою і далеко там вливалась,
наче бура річечка, у зелене море хлібів.
Д Тут не було вже білих беріз, не було метеликів, земля
була вогка, чорна, вкрита гнилим листям та безліччю маленьких гілочок, які
хрускали під ногами.
10. У творі «Момент» В. Винниченко порушив проблему
А справедливості за будь-яких обставин
Б плинності життя й щастя людини
В легковажності випадкових стосунків
Г екології довколишнього світу
Д еміграції українців на Захід
11. Події у творі «Момент» розгортаються в такій
послідовності
А переодягання у свитки й брилі — розмова з панночкою в
клуні — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Б переховування в полі — розмова з панночкою в клуні —
переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону
В перебігання смуги кордону — розмова з панночкою в клуні
— переодягання у свитки й брилі — переховування в полі
Г розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й
брилі — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Д розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й
брилі — переховування в полі — перебігання смуги кордону
12. Прочитайте рядки.
Сама настояща, юродська панна, у гарненьких черевичках,
що визирали з-під сукні, із солом’яним бриликом на колінах, із здивовано
направленими на мене очима. А очі, як у зляканої лані, променисті, чисті,
великі.
Цей уривок є
А реплікою з діалогу
Б авторським роздумом
В ліричним відступом
Г портретом героїні
Д фрагментом пейзажу
28.10.2020 Тема: Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо)1. Теоретичний матеріал.
https://scribble.su/ukr-lit/ukr-lit-10-prof-slonovska/49.html
2. Презентація.
· https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-vinnichenko-moment-177958.html
3. Відео на допомогу.
· "Момент" Фільм-екранізація
https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw
4. Аудіотвір. https://www.youtube.com/watch?v=p7wzakjZBB0
5. Ідейно-художній аналіз.
Дом.завдання:1. ОПРАЦЮВАТИ ТЕМУ УРОКУ (МАЄТЕ МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАТИ МАТЕРІАЛ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ, ПІДРУЧНИКАМИ, ЧИ СКОРИСТАТИСЬ ІНШИМИ ДОСТУПНИМИ ВАМ МАТЕРІАЛАМИ,) У ВИГЛЯДІ ТЕЗ ЧИ СХЕМ СТИСЛО ЗАПИСАТИ В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ З ПОМІТКОЮ "ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА"2. НАПИСАТИ ЦИТАТНУ ХАРАКТЕРИСТИКУ ОБРАЗІВ НОВЕЛИ.
1. Теоретичний матеріал.
https://scribble.su/ukr-lit/ukr-lit-10-prof-slonovska/49.html
2. Презентація.
· https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-vinnichenko-moment-177958.html
3. Відео на допомогу.
· "Момент" Фільм-екранізація
https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw
4. Аудіотвір. https://www.youtube.com/watch?v=p7wzakjZBB0
5. Ідейно-художній аналіз.
Немає коментарів:
Дописати коментар