34 - л- група українська література

 34 - л група, українська література

Завдання з української літератури  (завдання виконуєте в робочому зошиті з поміткою  "дистанційне навчання")


Теоретичний матеріал:


1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"). 

 
Електронні підручники:
  1. Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти  Коваленко Л. Т., Бернадська Н. І. 
  2. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти  Борзенко О. І., Лобусова О. В.
  3. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти  Слоньовська О.В., Мафтин Н. В., Вівчарик Н. М.
  4. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти  Авраменко О. М.
  5. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти  Фасоля А. М., Яценко Т. О., Уліщенко В. В., Тименко В. М.,
  6. Слухайте твори до ЗНО


23.11. 2022.

Тема: Л. Костенко “Маруся Чурай”. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

https://www.ukrtvory.com.ua/11tu301.htm

Відео на допомогу.

https://www.youtube.com/watch?v=_a3qYXIJFjQ&ab_channel=MONUKRAINE

Аналіз_твору

Домашнє завдання: опрацювати матеріал теми, стисло записати в зошит, прочитати твір “Маруся Чурай”.   



23.11. 2022.
Тема:Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання

Паспорт твору

Жанр: історико-філософський соціально-психологічний роман у віршах.

Тема: зображення головної героїні Марусі Чурай як легендарної народної поетеси і талановитої співачки з Полтави; відтворення духовного життя України XVII ст. ; усенародна участь у національно-визвольній війні під проводом Богдана Хмельницького.

Ідея: возвеличення Марусі Чурай — хранительки національних оберегів, інтелектуальної й незалежної жінки; утвердження в образі Марусі Чурай найкращих рис українського жіноцтва — багатої духовності, співучості, ліризму, романтичної вдачі, незалежності натури, що засвідчують незнищенність національного духу, глибоку віру в духовну силу й могутність українців.

Герої: Маруся Чурай, Гриць Бобренко, полковий обозний Іван Іскра, полтавський полковник Мартин Пушкар, козак Лесько Черкес, Галя Вишняківна, війт Семен Горбань.

Розділи роману:

I — «Якби знайшлась неопалима книга»;

II — «Полтавський полк виходить на зорі»;

III — «Сповідь» (внутрішній монолог героїні, у якому є екскурси в минуле);

IV — «Гінець до гетьмана»;

V — «Страта»;

VI — «Проща»;

VII — «Дідова Балка»;

VIII — «Облога Полтави»;

IX — «Весна, і смерть, і світле воскресіння».

Центральним є розділ «Сповідь» — три ночі Марусі, проведені в темниці перед стратою. Через спогади героїні перед нами проходять епізоди історії України, змальовано переживання і страждання дівчини, її особисту драму.

Сюжетні колізії трактуються у двох площинах — особистісній і суспільній (сцени особистого життя Марусі органічно вплітаються в драматичні події Національно-визвольної війни українського народу під проводом Б. Хмельницького проти польської шляхти).

Кульмінація 1 — суд і вирок.

Зав'язка — спогади Марусі про стосунки з Грицем.

Розвиток дії — Маруся йде на прощу.

Кульмінація 2 — облога Полтави.

Розв'язка — зняття облоги, Маруся проводжає полк, що співає її пісні.

Проблематика:

 любові й зради;

 патріотизму і пристосуванства;

 митця і народу,

 свободи творчості;

 причин утрати української державності;

 родинних стосунків;

 батьків і дітей;

 виховання;

 служіння народові.

Домашнє завдання: прочитати твір "Маруся Чурай"



19.10. 2022.
Тема: Микола Вінграновський Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Інтимна лірика збірки «Цю жінку я люблю». Глибокі ліричні переживання ліричного героя поезії «У синьому небі я висіяв ліс».
Опрацювати тему
1.     Відомості про письменника.
2.Аудіотвір. посилання  
3.Ідейно-художній аналіз. http://8next.com/ulit10_11/8591-tv_ukrl11_004.html
4. Домашнє завдання. Прочитати твір «У синьому небі я висіяв ліс» Ідейно-художній аналіз записати в зошит.


12.10. 2022.
Тема: Іван Драч Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця.
Опрацювати тему.
1  Відомості про письменника. http://ul.iolya.com.ua/page129.html
2. Аудіотвір. посилання 
3. Ідейно-художній аналіз. https://zno.if.ua/?p=3889
5. Домашнє завдання. Прочитати твір «Балада про соняшник» Ідейно-художній аналіз записати в зошит.


14.09. 2022.

Тема: Олесь Гончар. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень».

3. Ідейно-художній аналіз. https://zno.if.ua/?p=5780
4.Домашнє завдання. Прочитати твір «Модри Камень». Ідейно-художній аналіз записати в зошит.


7.09.2022.
Тема: Олесь Гончар.  Коротко про письменника. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації.

Завдання: опрацювати тему.
1. Теоретичний матеріал. Біографія 
2. Презентація.
3.Відео. 
3.Домашнє завдання. Опрацювати матеріал і записати в робочі зошити.



Немає коментарів:

Дописати коментар