24 - л група мова


24-Л група

Завдання на період карантину з української мови  (завдання виконуєте 

в робочому зошиті з поміткою  "дистанційне навчання")


Теоретичний матеріал:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами 

(маєте можливість використати матеріал запропонованих 

електронних версій підручників, чи скористатись іншими 

доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"). 

  1. О.В.Заболотний, В.В.Заболотний Українська мова 11 кл
  2. О.П.Глазова. Українська мова. 11 клас
  3. О.Авраменко. українська мова 11 клас
  4. Н.Б.Голуб, О.Горошкіна, В.І.Новосьолова. Українська мова 11 кл.

12.04.2022 (2 години)
Тема: 
Правила побудови складних речень. Логічні помилки 
в складних реченнях
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота")
2. Запамятайте: https://zno.if.ua/?p=4356



3.Домашнє завдання.
Виконання відправляти на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 
Перетворіть прості ускладнені речення на складні, замінивши 
відокремлені члени підрядними реченнями.
1. Пройшовши з кілометр, вони знову побачили короткі спалахи й темні 
постаті в житах. 
2. Неподалік від їхньої убогої хати стояв розкішний будинок, оточений густим
 садом. 
3. Не спитавши броду, не лізь у воду. 
4.З-поміж багатьох поданих страв найсмачнішою вважалася камбала, 
приготовлена способом, відомим лише господаркам Лебединого острова. 
5. Ішли межи стін, грубо зложених з сірого каменю, вишитих блідими 
перами папороті. 
6.  Над головами простиралося небо, повне загадкових світів. 
7. Маючи в серці стільки доброти, чи ж можна служити злій справі? 
8. Виткнулася валка саней, навантажених великими дубовими колодами.

5.04.2022 (2 години)
Тема: Просте речення. Порядок слів у реченні
Тема: Односкладні й неповні речення
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"), 
або за посиланням:
http://www.ridnamova.kiev.ua/html/6.3.html
2. Відео на допомогу.
https://www.youtube.com/watch?v=ddkexGa4lW0
https://www.youtube.com/watch?v=bDGZIkzU-Xg
https://www.youtube.com/watch?v=kZmY35vlZnA
3. Тренувальна вправа
Подані речення трансформуйте в неповні, вилучивши з них дієслова-присудки. 
Запишіть, ставлячи на місці пропуску присудка тире
  1. Праворуч видніється очерет, ліворуч видніються тополі, сосни, яблука, черешні.
  2. Обабіч гірської річки Брустурни розташовані гуцульські оселі.
  3. Над горами світить платинове, сліпуче сонце.
  4. Довкола знаходиться повно мулу й ломаччя.
4.Домашнє завдання.
Виконання  скидати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 
Запишіть речення, уникаючи невдалого повтору слів. Поясніть вживання 
тире у зредагованих реченнях
1. До воріт сходились і бокові вулиці: на захід сходилися до Львівської площі, 
на схід сходилися до майдану незалежності.
2. У тутешньому парку росте понад двадцять тисяч різноманітних дерев, у степу 
ростуть сотні видів рідкісних рослин.
3. Праворуч був Дніпро, ліворуч був Дон.
4. Одні люди, як відомо, захоплюються іконами, інші захоплюються картинами.
5. Велика квітка на опущеному стеблі дуже красива, її пелюстки зовні білі, а зі 
споду її пелюстки блакитнуваті.
6. На півночі Волинської області у предковічних лісах загубилися голубоокі 
красені-озер 
7. Серед них загубилося озеро Світязь.
8. Старший різко відштовхнувся палицями, менший відштовхнувся за ним.
9. Почувся лише якийсь тріск, потім почулося шепотіння.
Виконання  відправляти на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 


1.04.2022
Тема: Підготовка до ЗНО. Власне висловлювання.
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"), 
Алгоритм написання власного висловлення.
Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, які 
найкраще підтвердять Ваші міркування. 
Проілюструйте Ваші думки посиланнями на приклади з 
художньої літератури (зазначте автора й назву твору, укажіть проблему, 
порушену письменником, художній образ, через який проблему розкрито, 
наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. 
Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної 
характеристики образів. 
Сформулюйте висновки.
Усе доволі просто: обов’язкові слова (отже, таким чином, можна підсумувати тощо) 
й одне-два речення, суголосні тезі.
Усі елементи структури твору мають перебувати в логічному зв’язку: 
аргументи доводять те­зу, приклади підтверджують правильність аргументів,
 висновок підсумовує висловлене. 
Оцінюють структуру твору за таким критеріями: наявність усіх названих елементів 
структури, їх пов’язаність (тезі відповідають аргументи, приклади й висновок)
 і використання спеціальних слів та висловів, потрібних для кожної частини тексту.

Джерело: https://ukrclassic.com.ua/vlasni-vislovlennya/3501-yak-napisati-vlasne-vislovlennya-

na-zno-z-ukrajinskoji-movi-ta-literaturi 

Бібліотека української літератури © ukrclassic.com.ua

2.Домашнє завдання: Написати власне висловлювання.
«Здоров’я — найвища цінність» . Виконання  відправляти на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 

25.03.2022
Тема: Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то
Завдання.
1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати
 матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись 
іншими доступними вам матеріалами),  у вигляді тез чи схем стисло 
записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота".
2.Запам"ятайте:
Безособова форма дієслова на -но, -то твориться від пасив­них дієприкметників шляхом 
заміни закінчення на суфікс -о: прочитаний — прочитано, виконаний — виконано, 
розглянутий — розглянуто. Ця форма — незмінювана. Вона, як і безособові діє­слова, 
вживається в ролі присудка в безособових реченнях. При ній підмета не буває, але є прямий додаток, виражений знахід­ним (чи родовим) відмінком без прийменника: школу збудовано, доповідь заслухано, всі питання розглянуто, помилок не помічено.
Безособову форму на -но, -то вживають замість пасивних діє­прикметників, коли 
є потреба наголосити на дії, а не на ознаці.
Наприклад, у реченні  Ухвала прийнята одноголосно діє­прикметник варто замінити 
безособовою формою: Ухвалу прий­нято одноголосно. А от у реченні Хлопці були 
зморені після да­лекої дороги цього зробити не можна.
За своїм значенням безособова форма на -но, -то виражає дію, минулу недавно:
 Останній екзамен складено, школу закін­чено (О. Донченко). Якщо ж повідомляється 
про давно закін­чену або майбутню дію, то ця форма вживається з допоміж­ним 
дієсловом було або буде: А в самому низу картини, в окре­мих клітках, було ще 
намальовано щось на зразок виставки чи прейскуранта кар за гріхи (О. Довженко). 
Невдовзі буде розпо­чато будівництво ще однієї лінії метро в Києві (3 газети).
3.Домашнє завдання. Виконати вправа 2, стр. 82 за підручником О.Авраменко. 
 Виконання завдань відсилати на електронну пошту  lobanovao254@gmail.com 


1.04.2022
Тема: Пасивні конструкції з дієсловами на –ся
Завдання.
1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими доступними 
вам матеріалами),  у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих зошитах з поміткою
 "дистанційна робота".
2. Запам"ятайте: 
Порушенням мовної норми є пасивні речення, у яких назва особи, що виконує дію, 
має форму орудного відмінка, а назва предмета, на який ця дія спрямована, називного.
Приклади: студентами пишуться твори, депутатами приймаються закони, дані 
обробляються комп'ютером. Ці речення будуть логічними, якщо їх активізувати, 
акцентуючи на ролі діяча: студенти пишуть твори, депутати приймають закони, дані
обробляє комп'ютер.
Треба пам'ятати, що у центрі української літературної мови завжди стоїть особистість,
 а не процес. Якщо російською: дело рассматривается, вопрос обсуждается, машина 
используется, то українець висловиться так: розглядають справу, обговорюють питання
машину використовують. Українські конструкції, зауважмо, звучать природніше й 
лаконічніше.

Дієслова із закінченням -ся в українській мові мають активне значення. Наприклад, 

дівчина усміхається, дитина втішається, малина червоніється.

Отже, активізовуймо пасивні конструкції з дієсловами на -ся, і наша мова буде 

природною, логічною та дещо лаконічнішою.

3.Домашнє завдання. Вправа 3, стр. 82 за підручником  О.Авраменко. українська

 мова 11 клас .  

Виконання завдань відсилати на електронну пошту  lobanovao254@gmail.com 


18.03.2022 (2 години)
Тема: Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при 

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте 
можливість використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, 
чи скористатись
іншими доступними вам матеріалами, у вигляді тез чи схем стисло записати 
в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").
2.Відео на допомогу: 
·        посилання1
·      посилання2  
3. Інтерактивні вправи:
4. Домашнє завдання. Опрацювати теоретичний матеріал, таблицю 
зі стр.97 підручника  О.Авраменко. українська мова 10 клас записати в робочий 
зошит.
 Виконання завдань відсилати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 
 Виконати вправу.
Утворити від поданих слів прикметники, використовуючи суфікс -ськ- (-зьк-, -цьк-). Які зміни відбулися у фонетичному складі слова?
Буг, Кагарлик, Перемишль, Ніжин, Золотоноша, Норвегія, Добромиль, таджик, 
черкес, завод, Париж, француз, викладач, ескімос, Прилуки, Волга, Оболонь, Бахмач, журналіст, козак, Одеса, Рига, Сиваш, Ірпінь, Овруч, комендант, калмик, 
Кавказ, Гадяч, Ворзель, Черкаси, альпініст, Вишнопіль, Калуш, емігрант, 
босяк, Волинь, Острог, Поділля, Ільмень, якут, узбек, волох, Запоріжжя, 
Кременчук, чех, казах, брат, Ельбрус, Дрогобич, Ятрань, Полісся, студент, 
парубок, Прага, чумак, гігант, латиш.

11.02.2022

Тема: Поняття синтаксичної норми. 

Складні випадки синтаксичного узгодження.

Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість 

використатиматеріал запропонованих електронних версій підручників, 

чи скористатись іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез

 чи схем стисло записати в робочих зошитах 

2.Відео на допомогу:

· https://www.youtube.com/watch?v=Fq94UL5JcgU

· https://www.youtube.com/watch?v=-Jnq4WQMFr4

3. Презентація:

·  https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/v5.htm

· https://ppt-online.org/451438

4.інтерактивні вправи:

· https://learningapps.org/9080025

· https://learningapps.org/9087916

HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/9078738

HTTPS://LEARNING.UA/MOVA/SOMYI-KLAS/DOSLIDZHUIEMO-SPOSOBY-ZVIAZKU-V-SLOVOSPOLUCHENNI


5.Домашнє завдання.  
ВИКОНАТИ ВПРАВУ: 
РОЗКРИВАЮЧИ ДУЖКИ, ПОЄДНАЙТЕ СЛОВА ЗВ’ЯЗКОМ УЗГОДЖЕННЯ. 
З’ЯСУЙТЕ, ЯКІ ЧАСТИНИ МОВИ УЗГОДЖУЮТЬСЯ. ЗАПИШІТЬ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ: 

СЕКРЕТН... ШТАБ-КВАРТИРА, АВТОРИТЕТН... ООН, РИЗИКОВАН... АНТРАША, 

СТАР.. ГЕС, НЕБЕЗПЕЧН... ДИНГО, БАГАТООБІЦЯЮЧ... ПРОТЕЖЕ, 

КРАСИВ... ДРАПРІ, ЗАТИШН.. КАФЕ-БАР, ЯСКРАВ... ІНДИГО, ЮН... КАБАЛЬЄРО,

 ВЕЛИК... ГНУ, 

ЗАБАВН... ГРИЗЛІ, КРИХІТН... КОЛІБРІ, ДОТЕПН... КОНФЕРАНСЬЄ,

 МАЛЕНЬК... КУЛІ,

 ВАБЛЯЧ.. КІЛІМАНДЖАРО, ПРОХОЛОДН... МАЦОНІ, ПОВАЖН... КЮРЕ, 

НОВЕНЬК... ПЛУГ-СІЯЛКА, ТАЛАНОВИТ... ІМПРЕСАРІО, СОКОВИТ... МАНГО, 

ШУМН... ОСЛО, МАТОВО... ГАБРО, СУВОР... ЕМБАРГО, 

ЗОВНІШНІСТЬ ТИПОВ... ІНЖЕНЮ, МАЛЕНЬК... САБО, 

ОГИДН... ПАРВЕНЮ, БУДУВАТИ ВЕЛИК… МЕДРЕСЕ, ЗРУЧН... НОЖИЦІ-СЕКАТОР.




27.04.2021
Тема: Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими 
прикладками 
Завдання:
1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати матеріал з
апропонованих електронних версій підручників, чи скористатись іншими 
доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем стисло записати в робочих 
зошитах з поміткою "дистанційна робота")
2. Теоретичний блок:
3. Відео на допомогу:
4.Виконати вправу.           
Спишіть, ставлячи пропущені розділові знаки. Підкресліть відокремлені прикладки, 
визначте їх стилістичну роль. Порівняйте інтонацію речень з відокремленими прикладками 
з інтонацією речень без відокремлених прикладок. 
Печаль житніх степів стояла в очах хліборобів, і вони ніяк не могли збагнути, для чого 
їм треба було свою святиню зернову знищували. 
2. Заходив серпень місяць снопів, місяць селянських надій. 
3. Розвалювалась темрява, з-під неї виходила земля, вибігала вода і вилітав жайворонок. 
Ах, як йому провісникові весни хотілося скоріше побачити сонце і поєднати в доброму 
звучанні землю і небо. 
4. Є, хлопче, музики відомі на весь білий світ… А ми сільські самоуки даємо радість 
коли не мужицькій душі, то мужицьким закаблукам і не спимо в заметіль, бо лихо не спить.
5.Інтерактивні вправи:
6. Дом.завдання: Вправа 5,стр.122 за підручником 
Виконання завдання надсилайте на  електронну пошту



20.04.2021
Тема: Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними 
членами речення
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за темою 
§ 35-36 стр.114 за підручником   О.Авраменко. українська мова 11 клас
 (маєте можливість скористатись іншими доступними вам матеріалами,  
у вигляді тез чи схем   стисло записати в робочих зошитах з поміткою 
"дистанційна робота"), 
2.Презентація: http://www.myshared.ru/slide/1033665/
3.Відео на допомогу: посилання1 
4.Робота з підручником. 
Виконати вправу 3, стр.116 за підручником  
Виконання завдання надсилайте на  електронну пошту
5.Домашнє завдання. Виконати тести: код доступу 2880420  використати
цей код, відкривши посилання join.naurok.ua



13.04.2021
Тема: Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за темою 
 (маєте можливість використати матеріал запропонованих електронних версій 
підручників, чи скористатись іншими доступними вам матеріалами,  
у вигляді тез чи схем   стисло записати в робочих зошитах з поміткою 
"дистанційна робота"), 
2.Домашнє завдання. Вправа 3, стр.106  за підручником 
Виконання завдання надсилайте на  електронну пошту



6.04.2021
Тема: Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому 
реченні
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"), 
2.Теоретичний матеріал.  https://zno.if.ua/?p=4144
3.Відео на допомогу:
4.Інтерактивні вправи:
5. Домашнє завдання: Доберіть із художньої літератури п'ять прикладів речень, 
які б ілюстрували основні, на вашу думку, правила вживання тире між підметом 
і присудком у простому реченні. Виконання завдання надсилайте на  електронну пошту lobanovao254@gmail.com  



30.03.2021
Тема: Підготовка до ЗНО. Власне висловлювання.
Завдання:
1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"), 
Алгоритм написання власного висловлення.
Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, які 
найкраще підтвердять Ваші міркування. 
Проілюструйте Ваші думки посиланнями на приклади з 
художньої літератури (зазначте автора й назву твору, укажіть проблему, 
порушену письменником, художній образ, через який проблему розкрито, 
наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. 
Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної 
характеристики образів. 
Сформулюйте висновки.
Усе доволі просто: обов’язкові слова (отже, таким чином, можна підсумувати тощо) 
й одне-два речення, суголосні тезі.
Усі елементи структури твору мають перебувати в логічному зв’язку: 
аргументи доводять те­зу, приклади підтверджують правильність аргументів,
 висновок підсумовує висловлене. 
Оцінюють структуру твору за таким критеріями: наявність усіх названих елементів 
структури, їх пов’язаність (тезі відповідають аргументи, приклади й висновок)
 і використання спеціальних слів та висловів, потрібних для кожної частини тексту.

Джерело: https://ukrclassic.com.ua/vlasni-vislovlennya/3501-yak-napisati-

vlasne-vislovlennya-na-zno-z-ukrajinskoji-movi-ta-literaturi 

Бібліотека української літератури © ukrclassic.com.ua

2.Домашнє завдання: Написати власне висловлювання.
«Здоров’я — найвища цінність» . Виконання  відправляти на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 





24.03.2021 (2 години)
Тема: Правила побудови складних речень
Тема: Логічні помилки в складних реченнях

Завдання:

1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"), 
або за посиланням:
2.Відео на допомогу:
3. Тренувальна вправа

Спишіть спочатку безсполучникові речення з рівноправними (незалежними) 

частинами, а потім - з нерівноправними (відносно залежними). 

Яке речення й чому не треба списувати?

1. Містечко давно спочивало, скрізь було тихо (В. Шкляр).

 2. Розпочалися жнива - будь скупішим на слова (Нар. творчість). 

3. Сонце встало тривожне і чуле, в травах іскрились барвисті росини (В. Симоненко)

4. Мама читала казку, на край ліжка зліталися птахи-зорі (М. Павленко). 

5. Там мати залишилася самітня: синів на фронт покликала війна (Д. Луценко). 

6. Десь чую: скрипка в тишині своє згадала і мені розповіла про все казково. 

7. Коли Творець подарував Україні пісню, пісенною стала душа українців (Н. Петрук).

ІІ. У виписаних реченнях підкресліть граматичні основи. 

Побудуйте схеми першого й другого речень.

Виконання  скидати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 

4.Домашнє завдання. Виконати тести.  Код доступу 3743111  використати цей код,

відкривши посилання   join.naurok.ua


17.03.2021 (2 години)
Тема: Просте речення. Порядок слів у реченні
Тема: Односкладні й неповні речення

Завдання:

1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"), 
або за посиланням:
2. Відео на допомогу.
3. Тренувальна вправа

Подані речення трансформуйте в неповні, вилучивши з них дієслова-присудки. 

Запишіть, ставлячи на місці пропуску присудка тире

  1. Праворуч видніється очерет, ліворуч видніються тополі, сосни, яблука, черешні.

  2. Обабіч гірської річки Брустурни розташовані гуцульські оселі.

  3. Над горами світить платинове, сліпуче сонце.

  4. Довкола знаходиться повно мулу й ломаччя.

4.Домашнє завдання.

Виконання  скидати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 

Запишіть речення, уникаючи невдалого повтору слів. Поясніть вживання тире 

у зредагованих реченнях

1. До воріт сходились і бокові вулиці: на захід сходилися до Львівської площі, на схід 

сходилися до майдану незалежності.

2. У тутешньому парку росте понад двадцять тисяч різноманітних дерев, у степу 

ростуть сотні видів рідкісних рослин.

3. Праворуч був Дніпро, ліворуч був Дон.

4. Одні люди, як відомо, захоплюються іконами, інші захоплюються картинами.

5. Велика квітка на опущеному стеблі дуже красива, її пелюстки зовні білі, а зі 

споду її пелюстки блакитнуваті.

6. На півночі Волинської області у предковічних лісах загубилися голубоокі 

красені-озер 

7. Серед них загубилося озеро Світязь.

8. Старший різко відштовхнувся палицями, менший відштовхнувся за ним.

9. Почувся лише якийсь тріск, потім почулося шепотіння.


10.03.2021 (2 години)
Тема: Контрольне есе 
“Мандрівка до одного з семи чудес України”

1. Відео на допомогу:  
Як навчитися писати ВЛАСНЕ ВИСЛОВЛЕННЯ 

2.Відео на допомогу:  Сім чудес України
3. Домашнє завдання. Опрацювати теоретичний матеріал за темою. 
Написати власне висловлювання “Мандрівка до одного з семи чудес 
України”,виконання  скидати на електронну пошту lobanovao254@gmail.com 

3.03.2021 (2 години)
1.Тема: Пасивні конструкції з дієсловами на –ся

2.Тема:  Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то

Завдання:

1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").
2.Відео на допомогу
3. Інтерактивні вправи:
4..Домашнє завдання. Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами.
Вправи 191,192 стр.85 за підручником О.В.Заболотний, В.В.Заболотний 

24.02.2021 (2 години)
1.Тема: Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; 
блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження 
по суті тощо)

2.Тема: Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; 
працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки)

Завдання:

1.  Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами (маєте можливість 
використати матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи 
скористатись іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        
стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").
2.Відео на допомогу:
3.Інтерактивні вправи:
4.Домашнє завдання. Опрацювати теоретичний матеріал за даними темами.
Виконати тестові завдання Код доступу 4722220 використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua


20.01.2021(2 години)
1.Тема: Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, 
бути та ін. 
2.Тема: Паралельні форми вираження наказового способу 
дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, 
визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть)

Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати

 матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

 іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах

2. Відео на допомогу:
3. Інтерактивні вправи:
· https://learningapps.org/2893849
4.Домашнє завдання. Виконати вправи 5 стр.52, 5 стр.55 за підручником 
 

22.12.2020
Тема: Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника

Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати

 матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

 іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах

2. Відео на допомогу:

*https://www.youtube.com/watch?v=esmNro46yE

*https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k

*https://www.youtube.com/watch?v=mK2U1bvm8Ps

*https://www.youtube.com/watch?v=azJ19WmH7oY

3.Інтерактивна вправа:
https://learningapps.org/9063546
4.Домашнє завдання. Запишіть рішення математичної задачі словами. 
З'ясуйте   розряд і граматичні ознаки числівників: А - кількісні прості, 
Б- кількісні складні, В- кількісні складені, Г- порядкові.
1.У книзі 480 сторінок.
2. У ній 34 малюнки.
3. І 29 схем.
4. Усі інші сторінки з текстом.
5. Скільки сторінок з текстом у книжці?

10.12.2020
Тема: Прислівник. Ступені порівняння

Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати

 матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

 іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах

2..відео на допомогу  https://www.youtube.com/watch?v=d7dRRz1J4Sw
3.Домашнє завдання 
До поданих прислівників дібрати слова-антоніми й утворити від них просту і 
складену форми вищого ступеня порівняння.

Пасивно, багато, високо, близько, вузько, гарно, голосно, легко

повільно, просто.

Від виділених слів утворити форми найвищого ступеня порівняння.



8.12.2020
Тема: Підготовка до ЗНО. Контрольне власне висловлювання 
“Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?”
Алгоритм написання власного висловлення.
Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, які 
найкраще підтвердять Ваші міркування. 
Проілюструйте Ваші думки посиланнями на приклади з 
художньої літератури (зазначте автора й назву твору, укажіть проблему, 
порушену письменником, художній образ, через який проблему розкрито, 
наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. 
Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної 
характеристики образів. 
Сформулюйте висновки.
Домашнє завдання: Написати власне висловлювання.

3.12.2020

Тема: Прикметники, що перейшли в іменники

 Завдання :👆 опрацювати теоретичний матеріал

 Перехід прикметників в іменники. Творення прикметників

Деякі прикметники в процесі мовлення втрачають своє основне прикметникове 

значення,набувають ознак іменників і виражають предметність, тобто субстантивуються

 і таким чином переходять до розряду іменників.Переходячи до розряду іменників, 

прикметник виражає досить широке загальне поняття:Розумний б’є на те, що справді 

в його є. Два хитрих мудрого не переважать. На віки вічністарий зникає, занесе 

з собою і добре й лихе, поховає пережите й перемучене і

стражданням закручене.

Субстантивація прикметників буває повна і неповна.

При повній субстантивації прикметники цілком переходять в іменники і не вживаються

як прикметники: придане, набережна, пальне, Рівне, Ніжин.

При неповній субстантивації прикметники вживаються і як найменування предмета, і

як найменування ознаки: хворий, бідний, рідний, старий, старший, малий, полонений,

подорожній, їздовий, колискова, сліпий, кривий, пряма, минуле, майбутнє, прийдешнє.

Прикметники, набуваючи іменникового значення, зберігають прикметникову систему

відмінювання за відмінками і числами, але втрачають здатність змінюватися за родами.

👆 Записати у зошит приклади переходу прикметника в іменники
1 - іменник         2 - прикметник
1. кошовий наказав усім опустити зброю.
2. кошовий атаман був дуже сміливий.
 
1.військовий врятував людину під час збройного нападу.
2. мій сусід придбав військовий авомобіль
 
1. молода смачно приготувала обід
2. моя мама молода й красива.
 
1. набережна була осяяна місячним світлом.
2. набережна вулиця була популярним місцем для зустрічей
 Виконати письмово
Випишіть із тексту прикметники.
Зазначте їхній розряд за значенням.
 Скромна краса пізньої осені. Природа ніби причаїлася, чекаючи зимових холодів.
Спохмурніло, насупилось, стало свинцево - сірим небо. Потекли з нього золоті ниточки
осіннього дощу. Холодно, непривітно. У цю пору кожна людина ніби теж якось завмирає,
 заспокоюється.
 ☝☝☝☝☝
Утворіть відносні прикметники від власних назв за допомогою суфікса –ськ-.
Поясніть орфограми у прикметниках. Підкресліть букви, що позначають чергування
приголосних.                         Зразок: Галич – галицький.
Рига, Буг, Чехія, Львів, Прилуки, Збараж, Гадяч, Овруч, Париж, Острог, Золотоноша,
 Миколаїв, Крим. 
☝☝☝☝☝
 Утворіть прикметники від твірних основ іменників, що в дужках.
Виділіть словотворчі суфікси і визначте спосіб творення.
 (Весна) степ, (голос) жайворонок, (барви) квіти, (дух) аромат, (блакить) небо,
(шовк) травичка, (сонце) спів, (дзвін) мелодія, (пшениця) лани.

 

1.12.2020

Тема: Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників

Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати

 матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

 іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах 

2.Відео на допомогу:
3. інтерактивні вправи:
4. Домашнє завдання: Виправте помилки та запишіть правильно. 

1.     Мої батьки самі найкращі.

2.     Усім відомо, що материнська любов – сама безкорисливіша.

3.     Найбільш найдорожча для мене моя сім’я.

4.     Мама – моя сама вірна порадниця.

5.     Найбільш улюбленіше заняття у нас з татом – розгадування кросвордів.

6.     Найсолодкий сон – під бабусину казку.


19.11.2020


Тема:  Іменник. Повторення вивченого.


Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати

 матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

 іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах 

2. Домашнє завдання: Код доступу  1074723 використати цей код,

відкривши посилання join.naurok.ua

12.11.2020
Тема: Аргументи й докази 


Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати 

матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

іншими доступними вам матеріалами,)  у вигляді тез чи схем стисло записати 

в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"

2.Теоретичний блок: 
3.Інтерактивні вправи:  https://learning.ua/mova/desiatyi-klas/
4. Домашнє завдання: у вигляді тез чи схем  стисло записати в робочих зошитах 
з поміткою "дистанційна робота".


10.11.2020
Тема: Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки

Завдання:

1. Опрацювати матеріал  за даними темами (маєте можливість використати 
матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись 
іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем стисло 
записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота"). 
2.:ВІДЕО НА ДОПОМОГУ: ПОСИЛАННЯ  
3.   Інтерактивні вправи:
https://learning.ua/mova/desiatyi-klas/pravyla-vedennia-superechky

4.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Випишіть з літературних творів 2 приклади суперечок.
 Визначте види їх. Поміркуйте й висловіть (письмово, 10-15 речень) свою думку
щодо того, як уникнути небажаних суперечок.

5.11.2020

Тема: Контрольна робота. Іменник.

Виконати тестові завдання( питання не писати, відповідь повна)

1.      У якому рядку всі слова є іменниками?

А десятник, десятка, двійка, десятиріччя                       

Б сирота, осиротілий, осиротіти, сирітка

В п’ятий, п’ятиріччя, п’ятеро, п’ятірка                          

Г одиниця, діяльність, діяти, стіл

2.      Усі іменники є власними назвами в рядку

А Чернівці, Карпати, Анди, американці                        

Б Русь, Галлія, Рим, імперія

В Дністер, Дніпро, Великий Віз, Синевір                      

Г цукерки «Білочка», Франція, торт «Наполеон»

3.      Усі іменники є загальними назвами в рядку

А гора, пагорб, підгіря, Покуття                                   

Б «Барбарис», барбарис, «Білочка», білочка

В море Лаптєвих, море Баффіна, море Космонавтів    

Г ріка, море, озеро, водойма

4.      Усі іменники є назвами істот у рядку

А комар, ведмідь, синиця, лялька                                    

Б вовк, хлопець, мрець, студентство

В народ, жіноцтво, лицар, юнак                                      

Г воля, пісня, козацтво, козак

5.      Усі іменники є назвами неістот у рядку

А марципан, мигдаль, колібрі, льодяник                       

Б шимпанзе, банан, жирафа, мавпа

В молоко, сметана, кефір, корова                                   

Г компанія, група, угруповання, ватага

6.      У якому рядку всі іменники з конкретним значенням?

А гнів, кипіння, бадьорість, папір                                  

Б вечір, книжка, щоденник, весла

В блискавка, любов, роздратування, веселка                

Г лагідність, газета, схованка, дерево

7.      У якому рядку всі іменники з абстрактним значенням?

А хліб, картина, сирота, квітка                                      

Б розуміння, слава, сум, сміливість

В лисиця, жаль, будинок, біль                                       

Г пальто, джерело, повість, стіл

8.      У якому рядку всі іменники збірні?

А ліс, жінка, думка, морква                                           

Б народ, картоплиння, книжка, студент

В дітвора, молодь, килим, листя                                   

Г братство, зілля, козацтво, убозтво

9.      До чоловічого роду належать усі іменники рядка

А Сибір, перекис, аташе, фламінго                               

Б путь, тюль, біль, полин

В салямі, журі, шампунь, НЛО                                     

Г рояль, жаль, бароко, інтермецо

10.  До жіночого роду належать усі іменники рядка

А купіль, соло, міль, Чилі                                             

Б шампунь, лідер, Фудзіяма, інженер

В соло, мадам, цеце, міледі                                           

Г розкіш, зелень, місіс, приязнь

 

11.  До середнього роду належать усі іменники рядка

А добро, лібрето, івасі, цеце                                         

Б Капрі, райвно, відро, перо

В пальто, вугілля, кіно, теля                                          

Г фламінго, родовище, кенгуру, золото

12.  У якому рядку всі іменники мають лише форму однини?

А худоба, молоко, чай, селянство                                 

Б гуманізм, приміщення, чагарник, вітер

В листопад, книжка, озеро, вода                                  

Г футбол, лижі, солодощі, хор

13.  У якому рядку всі іменники мають лише форму множини?

А вікна, матері, діти, ковалі                                         

Б обєкти, ручки, губи, очі

В оцінки, кобзарі, пісні, збори                                     

Г сани, обійми, парфуми, щипці

14.  У якому рядку всі іменники незмінювані?

А депо, пальто, селище                                               

Б адажіо, метро, ательє

В фрау, рагс, поле                                                        

Г Шевченко, правило, сонце

15.  У якому відмінку вжито підкреслений іменник?

Співучості джерельної води не може заздрити моя ласкава мова.

А у називному                                                              

Б у родовому

В у давальному                                                            

Г у знахідному

16.  У якому відмінку вжито підкреслений іменник?

Написаного сокирою не вирубаєш.

А у родовому                                                               

Б у знахідному

В у давальному                                                            

Г в орудному

17.  У якому відмінку вжито підкреслений іменник?

По всій Україні поширений звичай накривати рушником хліб на столі.

А у місцевому                                                               

Б у давальному

В в орудному                                                               

Г у знахідному

18.  У якому відмінку вжито підкреслений іменник?

Надходить світанок яскравий, і зоряна рання сівба росою впадає на трави.

А у родовому відмінку однини                                  

Б у знахідному відмінку множини

В у називному відмінку множини                             

Г у місцевому відмінку множини

19.  У родовому відмінку однини закінчення -у(-ю) мають усі іменники 

чоловічого роду рядка

А ансамбль, Буг, Сибір, сніг                                       

Б гнів, автобус, вальс, сум

В футбол, гектар, фольклор, роман                           

Г зошит, ураган, Амур, хокей

20.  У родовому відмінку однини закінчення -у(-ю) мають усі іменники 

чоловічого роду рядка

А кілограм, Дон, фокстрот, Кавказ                             

Б дощ, біль, сюжет, шовк

В дуб, вітер, жаль, мішок                                            

Г понеділок, оркестр, полк, народ

21.   У кличному відмінку закінчення  мають усі іменники чоловічого роду

 рядка

А робітник, Черемош, Харків, боєць                         

Б чумак, пасажир, хлопець, жнець

В Віталій, жебрак, край, лікар                                    

Г розмай Олег, кравець, реформатор

22.  Невідмінюваними є всі іменники рядка

А пальто, відро, кіно, стегно                                      

Б амплуа, авокадо, веретено, Перу

В фойє, Гете, резюме, авто                                         

Г журі, кашпо, шимпанзе, какаду

23.  Установіть відповідність між іменниками та приналежністю їх до назв істот, неістот, 

збірних, конкретних, абстрактних понять

А птаство, дітвора, волосся

Б ґудзик, річка, дитинча

В бджола, теля, учень

Г скромність, здоровя, кілограм

Д блискавка, шафа, портфель

1 назви істот

2 назви неістот

3 абстрактні поняття

4 конкретні поняття

5 збірні

24.  Установіть відповідність між іменниками та приналежністю їх до відмін

А коліща, племя, ягня

Б медаль, ніжність, молодь

В змагання, лікар, вікно

Г пожежа, площа, мрія

1 перша відміна

2 друга відміна

3 третя відміна

4 четверта відміна

 


3.11.2020

 Тема: Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання 
чоловічих та жіночих імен по батькові
Завдання:
1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати 
матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись 
іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем       
 стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").

2. Теоретичний блок:

·        https://zno.if.ua/?p=3462

https://webpen.com.ua/pages/linguistic_norm/vocative_form.html
3.Відео на допомогу:

·        посилання

·        https://www.youtube.com/watch?v=l3OzIsQsJzo&ab_channel=MONUKRAINE  

4. Виконайте вправу. Запишіть іменники в кличному відмінку. Умотивуйте закінчення.

Спокій, Раставиця, дитина, край, колиска, Олег, храм, зірка, учитель, учителька, 

ніжність, Яринка, Гордій, повінь, смерека, нездара, вовченя, Меланія Ігорівна,

спільнота, однокласниця, хрещеник, водій, лікарка, сусід, директор, пані Галина, 

швець, юнак, Аля, Алла, Валерій, Валерія.

5.Домашнє завдання: Доповніть кожне речення іменником у формі кличного 

відмінка. Чим відрізнятимуться речення? Чи всі речення побудовані так, 

щоб стосунки були гармонійними?

1. Поділіться своїми враженнями про вчорашню виставу. 

2. А знаєте, мені цього року вдалося побувати у Львові на форумі видавців.

3. Вибачте, але змушена відмовитися від вашої пропозиції, адже ми завтра 

родиною йдемо в театр. 

4. Скажи, який прогноз погоди передавали на завтра? 

5. Привіт, дуже рада (радий) тебе бачити через скільки років! 

6. Якщо хочеш весело відпочити, іди в цирк! 

7. Вислухай мене, я тобі все поясню.


29.10.2020 

Тема: Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. 
Словозміна іменників ІV відміни

Теоретичний матеріал:

1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати 

матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись 

іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        

стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").

2. Виконати завдання 405 (I,II)  стр.162     О.В.Заболотний,В.В.Заболотний 

3. Дом.завдання: 407(I,II)  стр.163    О.В.Заболотний,В.В.Заболотний 

27.10.2020  

Тема: Паралельні закінчення  іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників  знахідного відмінка;  місцевого відмінка однини і множини 

Теоретичний матеріал:

1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати 
матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись 
іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем       
 стисло записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").

2. Виконати завдання 395(I,II) стр.158     О.В.Заболотний,В.В.Заболотний

19.10.2020

Тема: Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни  

в   родовому відмінку

Теоретичний матеріал:

1. Опрацювати матеріал з підручників за даними темами (маєте 
можливість використати матеріал запропонованих електронних 
версій підручників, чи скористатись іншими доступними вам 
матеріалами,  у вигляді тез чи схем  стисло записати в робочих зошитах 
з поміткою "дистанційна робота"). 

РОБОТА НАД ЗАКРІПЛЕННЯМ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК
Завдання: Поставте іменники у формі родового відмінка однини й випишіть ті, що мають
 закінчення:       варіант 1 — -а(-я); варіант 2 — -у(-ю). Доберіть 
власні приклади, користуючись словником.

Фотовідбиток, фотодокумент, фотодрук, фотоекспонометр, фотоелектроліз,                фотоефект, фотоелектрон, фотозв’язок, фотокомплект, фотоелемент, 

фотоіонізатор,      фотоліз, фотоген, фотокатод, фотометр, фотореактив,

 фоторедуктор,  фотосинтез,  фотоапарат, фотограф, фотографізм, фотогурток, 

фотоетюд, фотознімок,   фотоконкурс, фотомонтаж, фотопортрет, фоторепортаж.

Виконайте завдання 386 стр.156. 

О.В.Заболотний,В.В.Заболотний Українська мова 10 кл

Дом.завдання: Виконати вправу 388 стр.156 .

О.В.Заболотний,В.В.Заболотний Українська мова 10 кл


22.10.2020

Тема: Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням  

(терміна – терміну, феномена – феномену)

Теоретичний матеріал:

1. Опрацювати матеріал за даними темами (маєте можливість використати 

матеріал запропонованих електронних версій підручників, чи скористатись

 іншими доступними вам матеріалами,  у вигляді тез чи схем        стисло 

записати в робочих зошитах з поміткою "дистанційна робота").



Дом.завдання: Виконати вправу 397 стр.159.О.В.Заболотний,В.В.Заболотний 


Немає коментарів:

Дописати коментар